Samsung zaprezentuje spersonalizowane usługi Smart TV na targach CES 2017

150x110

Firma Samsung Electronics zapowiedziała wprowadzenie trzech nowych usług Smart TV podczas targów CES 2017. Dostępne za pośrednictwem platformy Samsung Smart Hub usługi „Sport”, „Muzyka” i „TV Plus” dostarczą użytkownikom spersonalizowane treści dopasowane do ich preferencji.

W ramach usługi Samsung Smart TV „Sport” kibice otrzymywać będą informacje o terminach wydarzeń, w których zobaczą ulubionych sportowców czy drużyny, jak również o wynikach spotkań. Wszystko to będzie dostępne za pośrednictwem jednej, uniwersalnej strony nawigacyjnej. W poszukiwaniu transmisji ważnego meczu nie trzeba już będzie przechodzić przez kilkadziesiąt kanałów – szczegółowe informacje będą dostępne za pośrednictwem spersonalizowanego interfejsu „Sport”.

Samsung planuje rozszerzać ofertę materiałów dostępnych za pośrednictwem tej usługi, dzięki nawiązaniu partnerskiej współpracy z kolejnymi dostawcami, między innymi NBC Sports i UFC.

Z kolei Samsung „Muzyka” umożliwi posiadaczom Smart TV łatwe wyszukiwanie i rozpoznawanie utworów odtwarzanych w telewizji na żywo lub bezpośrednio z programów telewizyjnych. Usługa obejmie również funkcję rekomendacji, które będą dostępne w zakładce „Podgląd” interfejsu użytkownika Smart Hub, co pozwoli odkrywać nową muzykę, a także odtwarzać wybrane utwory.

„Muzyka” dostarczy aktualnych treści z ośmiu partnerskich aplikacji muzycznych: Spotify, iHeartRadio, Napster, Deezer, Sirius XM, Vevo, Melon i Bugs. W pierwszej kolejności usługa będzie dostępna we Francji, Niemczech, Włoszech, Korei Południowej, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.

W ramach usługi „TV Plus” użytkownik zyska dostęp do treści premium oferowanych poprzez kanały IP TV za pośrednictwem nowego rozwiązania Smart Electronic Program Guide (EPG). Popularne i oglądane seriale czy filmy, które dotychczas były dostępne poprzez różne aplikacje, znajdą się obecnie w jednym miejscu i będzie je można oglądać od razu po włączeniu kanału TV Plus.

W pierwszej kolejności usługa „TV Plus” została wprowadzona w Azji Południowo-Wschodniej, dziś dostępna jest także w USA, a w kwietniu 2017 r. uruchomiona zostanie w Europie. W Stanach Zjednoczonych i Europie Samsung będzie dostarczać treści premium w systemie T-VOD w ramach współpracy partnerskiej z Fandango i Rakutenem, natomiast w Niemczech treści premium będą dostarczane w systemie A-VOD w partnerstwie z Funke.


dostarczył infoWire.pl